Onew

Jonghyun

Key

Minho

Taemin
.A R I.





Mental breakdown sebab Golden Disk Award
Tuesday 15 January 2013 | 04:41 | 0 Cutie(s)
Hi stalker. 
Ok sekarang baru pukul 8.37 malam dan aku tengah mental breakdown sebab GDA.
Aaaaaaaa, kenapa takdak live stream even live kat TV ? Oh damn !! I hate this situation. 
I just  wanna cry now T_T
Yaaaa, aku takpuas hati. Help me ! Help me ! 
Nak p KL pun takboleh. First sebab jaoh. Then along aku tak bagi. 



Aku tak akan online Twitter selama 2-3 hari ni sebab diorang akan post gambar-gambar artis KPOP kat GDA. Tak akan online !!! Bila aku online memang aku akan tengok gambar-gambar tu dan aku wajib Retweet !! Ini akan menyebabkan aku jadi mental breakdown.
Damn again. Aku jealous haaa -___-
 Tidakkkk ...... !!

Oklah, aku tulis sampai sini saja. Takdak mood nak tulis panjang-panjang. Haha, cenggini pon boleh  :3

p/s : Sorry kalau apa yang aku tulis ni macam semak je. Act, aku tengah stress sebab GDA.
 Haha. Ok, whateverlah.

Adios <3 Assalamualaikum stalker. Love you ^_^