Onew

Jonghyun

Key

Minho

Taemin
.A R I.





2 Story in 1 Post
Tuesday 15 January 2013 | 19:50 | 0 Cutie(s)
Hi stalker. Good morning :) Tidur cukup tak semalam ? I hope so.
 Anyway, mulakan pagi anda dengan senyuman. Peace peace ^^


Nampak tak tajuk entry kat atas ? Yes yes ada dua cerita dalam satu post. Saja aku buat dua cerita.
Nak tahu cerita apa? Enjoy reading then. Muah muah :*


Story about Mr.F [part 2] is coming soon. Just wait ^^

Oh ya, hari ni aku nak bagitau pasal storymory Mr.F. *Mr.F ? Sapa ? Mana ?* Haha, mesti ada yang tertanya-tanya. Untuk sesapa yang belom baca tu, boleh laa tengok kat older post aku. 
Act, aku dah tulis sikit pasal part 2 tu, cuma aku stop sekejap due to my prob. Haha. Aku busy sikit. Busy dengan aku nak pergi ambik lesen kereta. Wooohooo !!
Pape pon, aku akan habiskan sambungan cerita tu. Akan !! 
Anda hanya perlu tunggu saja. InsyaAllah petang ini atau esok lusa. Hahaha :P

THE END...


Nak ambil lesen kereta sudah. It's TIME fo me to start driving a car !!

Ok, now aku tulis pasal tajuk yang kedua ni. 
LESEN KERETA time !!! Haha.
Firstly aku memang nervous. Biasalah kan, first time. Huhuhu.
Tapi aku seronok, sebab memang dah lama aku nak ambil lesen kereta. Alhamdulillah, finally masanya sudah tiba. Aku p daftar hari Isnin hari, ketaq gila habaq mai !! Aishhhhh.
Esok pulak [Khamis] aku nak p dengaq ceramah pulak. Awal gila, pukul 8 pagi kena ada dah. Haha. 
Aku ni kalau bab bangun awal ni memang liat sikit. Haha, lol :P 
Aku bangun solat Subuh then tido balik. Biasalah kan. Hewhew :3
Anyway, doakan untuk aku supaya berjaya eh :) Thankyou so muchie.
Ok now, aku nak stop tulis. Aku nak tido kejap. Then nak bangun makan-makan. Haha.

Will update more more more. Wait ok, dear ? 
See yaa ^_^ Sayonara ~~

Assalamualaikum ....