Onew

Jonghyun

Key

Minho

Taemin
.A R I.





My Transformation of header :) #BelajarAndTerusBelajar
Sunday 17 March 2013 | 10:29 | 11 Cutie(s)

Assalamualaikum :) Hi. Goodmorning anyway -,-
Memandangkan aku tak tido lagi so aku rasa nak update blog sikit.
Haha, ini 'special' edition punya. Eh, special ke ? Lol =='
Aku just nak tunjuk header aku yang aku buat and ada kawan blogger buat juga dari dulu sampai sekarang.
Kira macam transformasi.
Aku update sajalah memandangkan aku baru saja habis buat header terbaru aku ni. Huuu, rajinkan aku ??
Bla bla bla and bla. Hahaha, whateverlah.

1 

2

No 1 and 2 ni aku buat waktu first time belajar buat header.
Waktu tu, bangga gila sebab boleh buat header sendiri ^_^
Header 1 and 2 tu sama jaa. Just tukar nama saja. Haha.

3

Ok, aku buat header ni sebab aku suka gambar Chen ni. Comel sesangat. 

4


5

Header 4 and 5 ni kiranya macam tema SHINee laa memandangkan
aku ni hardcore fans of SHINee. Hahaha, lol. Waktu ni aku macam rajin and kreatif giloss -,-

6

Ok, ini aku request dekat Aziera. Comelkan ? Waktu ni aku minat gila transparent header. 
Thankyou so much awak. Saya amat menghargai ^_^


7

Ok, ini adalah first try aku buat transparent header. Haha, comel jugak haa.

8

Ni aku buat sebab aku sememangnya minat anime ^_^

9

Tetiba pulak aku minat Xiumin !! So aku decide nak buat transparent header guna gambar dia.
By the way, Baozi ni tersangatlah comel and pipi dia chubby kan ?
Sebab tu aku sayang !!


10

Ini Hunhan couple. Haha, ni aku buat tapi aku tak publish pon -__- Haha. Aku pernah guna header yang Kak Tiqah buat :) Hunhan couple.

11

Yang ni sama reason dengan no. 8 tadi. Sebab aku minat anime. #OnlyMale Haha.

12


Ini agak terbarulaa. Haha. Forever SHINee, Forever Onew !! Haha <3

The Latest One, 13

 Ini adalah header yang terbaru. Tetiba aku rasa header ni menarik.
 Haha, #perasan -,- Anyway, JinChan ? Mesti ada yang tertanya. #mungkin.
Actually, aku minat sangat dekat Onew a.k.a Lee Jin Ki and Himchan a.k.a Lee Himchan.
Jadi, aku gabungkan nama diorang ni. Lee JIN Ki and Kim HimCHAN. (thanks to SyimaHasni) Lol -,- Kim aku boleh pi tukar Lee. Aigoo =='
It's JINCHAN !!
Aku tau, kpoppers lebih kenal JinChan dengan couple ini :
Jinyoung and Gongchan !! Kan ?? Haha.

// Buat punya buat, pendapat korang kan yang mana menarik perhatian korang ?
Haha. Komenlah kalau tak keberatan :) //

Pengajaran #Cewaahhh
Usaha Tangga Kejayaan and Jangan Menyerah Kalah

Kat sini juga, dalam aku dok belajar buat header ni, aku dapat banyak pengalaman and ilmu baru. Haha.

Alhamdulilla :) Anyway, thanks sebab ada yang sudi request header kat aku ^^


Enjoy !!!!