Onew

Jonghyun

Key

Minho

Taemin
.A R I.





Macam-macam kerenah laa
Tuesday 5 March 2013 | 00:00 | 0 Cutie(s)
Assalamualaikum. Annyeong and good afternoon :) 
// Yoo Ah In //


Hari rasa macam bersemangat sikit. Huahaha. Anyway. Lama gila tak join segmen and tak blogwalking blogger-blogger lain. Oh my, so sad :( Taktahu lah kenapa, nak kata busy *maybe*. Busy update list Lee Soo Man's Family.
Actually, aku agak sedih jugaklah pasal #KLSM (Keluarga LeeSooMan) ni. Bukan apa, owner yang buat hashtag ni saja-saja buat, just for fun. Then bila aku join, aku happy sesangat. Then, timbul pulak ada seorang KPOPPER ni follow semua members #KLSM and then bash pasal #KLSM. Dia tweet kitaorang ni batak laa, gedik laa and so on. Aku pon tak faham kenapa dia tweet sampai macam tu. Nat tweet pon, gunalah hashtag tu. Kau penakot kan perempuan ? Ahhh, LOL -,-
Then selang beberapa hari, ada pulak member yang bermasam muka. The reason aku tak tahu kenapa. Tapi tak syok laa bermasam muka macam tu. Takkkk BEST !!! Aigoo~ Hmmm, siap nak keluar dari #KLSM lagi -,- Apo ni ...... Janganlah sampai macam tu sekali. Then, ada ahli-ahli #KLSM ni yang sombong-sombong ? Benarkah ? Maybe kot. Aaaaaaahhhh, aku tak tahu. 
Aku harap team #KLSM tak dibubarkan -,- Harap sangat.


By the way, kat sini ada beberapa perkara yang aku nak tulis :)


Untuk yang follow blog aku, maaf sebab lambat blogwalking and follow back. Mianei~ Aku akan pastikan aku akan follow korang balik yaa. Tunggu~
Sesiapa yang ada tinggalkan message kat cbox tu, maaf sebab tak respon -,- Aku akan respon balik. Mianei again~
Err, aku nak tanya ni. Blog aku ok ? Comel ? Huahaha -,- Lagu best tak ? Ngehngehngeh~

Last but not least, jemputlah join segmen kedua aku ni



p/s : mulai hari ini, aku akan gunakan perkataan 'aku' untuk tulis entry harian and 'ARI' untuk tutorials or freebies. Komawo~



See yaa. Adios. Ppyong~