Onew

Jonghyun

Key

Minho

Taemin
.A R I.





Macam - macam
Monday 14 January 2013 | 03:17 | 0 Cutie(s)
Assalamualaikum. Hi there !!
Agak lama tak update entry kat blog ni. Haha, bukan malas tapi … *ada ceritanya*
Tapi sebelum tu, ALHAMDULILLAH sebab apa yang dihajat dah siap.
 Dah puas hati !! Blogskin pun cute-cute dan nice !!
Fuhhh, lega rasanya. Peace yo !! Haha :3



Ok now aku nak storymory pasal kisah aku 2 malam berturut-turut. MasyaAllah, fuhhhh. Hebat !!

Actually aku ada dua blog. Blog yang first aku dah delete. Ni yang second punya. Reason aku delete blog first tu : Dah jadi serabut semacam saja. LOL -,- Oleh sbb blog ni aku tak guna langsung, so aku cantikkan blog ni. Tahun ni baru aku nak berjinak-jinak dengan second blog ni. Biasalah, tahun lps ‘married dengan SPM’. Hohoho :3

Bila aku dah mula nak berjinak-jinak balik dengan blog ni, aku banyak cari tutorial. Macam-macam tutorial aku cari *rambang mata habaq maii*
Then bila dah buka blog diorang, aku tengok layout blog diorang cantik-cantik. Cantik gila. Aku pun mula nak buat layout macam tu. Puas aku cari cara nak buat macam tu, tapi sedih :( Takjumpaaaaa.
Lepas tu, malam kelmarin aku text kawan aku.

‘Weh, nak link blog.’ Dia pun reply ‘ryeona.blogspot.com’ (Oh ya, followlah dia. Blog dia awesome !!)
Bila aku buka blog dia, aku macam WOWWWWW !!! Cantik gila blog dia. Pergghh!

At the same time, dalam otak aku terdetik ‘ Blogskin ? Apa ya ?’ Then aku pun mula buka google.com then search ‘blogskin’. Keluarlah macam-macam kenyataan pasal blogskin. Cari punya cari, aku jumpa blogskin kpop. Haaaa, apalagi bersinar-sinarlah mata aku. Tengok yang tu, download. Tengok yang ini, download. Again *rambang mata *O* Banyak kot aku download blogskin aku sampai along aku marah. Hahahhaha, along!! Maaf ea ? 

Sebenarnya, aku guna YES 4G (mcm broadband Celcom) kak aku. Hahaha. Bila aku dah layari internet, macam-macam aku download. Aku ni kaki download ! Aku marah benor sampai forward text ni kat aku :
‘Dear Customer, you have reached 100% …………..’
Hahaha, lawakkan ?

*continued*
After that, aku mulakan kerja-kerja mengedit blog. Letih tau buat kerja ni. Mengantuk kot. Sampai pukul 1-2 pagi. Alahai :3


Edit itu tak jadi, edit ini tak jadi. Last-last tidur. Memang dah ngantok gila waktu tu -___-
Keesokkan harinya, aku tekad nak buat jugak blogskin ni. Nak jugak !!! You know what ? Tak jadi jugak. Yaaa, geram gilaaa.


Lastly, petang tadi aku tekad jugak nak siapkan. Alhamdulillah, akhirnya dah siap. So inilah blogkin yang aku guna. Cantik tak? Bagi aku cute-cute belaka. Hahaha. Oklah, aku stop tulis sampai sini saja. Dah nak Maghrib dah. Tak sedar pulak. MasyaAllah.

Stop here. Update later.
Assalamualaikum :) Adios <3

p/s : Tinggalkan jejak korang or komen korang kat ruang chat kat sebelah KIRI blog ni. Thankyou ^^ Aku akan reply, InsyaAllah :)